19 Eylül 2007 Çarşamba

whoami


Merhaba,

10 yıldır IT sektöründeyim. Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 2003 mezunuyum. 2000' li yılların  ilk çeyreğinde her IT çalışanı gibi Fortran, Pascal, Basic programcılığı ile iş hayatıma başladım. Teknolojinin CRM, ERP, SAP e dönüşü ile bende Erp Adminliği Forms & Reports & Discovery yazılım uzmanlığına geçtim. Yaptığım çalışmalar sonucunda bana en keyif veren Oracle Database üzerindeki uğraşılarım ve management çalışmalarım oldu. Bu sebeple son 6 yıldır kariyerime Oracle Veritabanı yöneticiliği ile devam ediyorum. Bunların yanında Mysql, Postgresql, SybaseIQ, FireBird ve Microsft Sql Server veritabanı uzmanlıkları da yer almakta.

Bu bloğu Oracle Veritabanı günlüklerimi paylaşmak amacıyla açtım.

İlk olarak 2004 yılında Oracle in 9i versiyonu ile tanıştım.

Bu blogda da yaptığımı yazma; yazdığımı yapma kararı aldım.


İlknur KÖKSAL


Hiç yorum yok: